miercuri, 2 octombrie 2013

De fiecare data

  

    "Mi-e dor de un vis. De unul pe care l-am mai trait." Visam ca mi-e dor. Cand m-am trezit, simteam la fel... Stiu, cu cateva ore inainte, de fiecare data cand o sa-mi fie dor. Iar in momentul in care stiu, nu-mi ramane altceva de facut decat sa astept. Dupa ce am asteptat si dorul s-a instalat nu-mi ramane altceva de facut decat sa vorbesc cu mine, despre el, despre dor, despre dorul meu. Mi-a luat o vreme sa inteleg ca dorul este o emotie, ca e omenesc sa simti asta si ca nu e gresit. Ca nimeni nu sufera daca mie mi-e dor. Uneori imi doresc a dispara, alteori imi doresc sa ramana. Uneori ma doare dorul dar nu e o durere insuportabila, e un fel de sufcare cu aer proaspat , pentru ca respir toate amintirile noastre, deodata. Alteori ma vindeca. Oricum ar fi, stiu sigur ca am cel mai pur dor si-mi doresc sa simt, la fel, mereu.
    Stiu , cu cateva ore inainte, de fiecare data cand o sa-mi fie dor. Ceea ce nu stiu este cand imi dispare dorul. Ma trezesc goala pe dinauntru, deseori. Dar stiu ca nu voi ramane asa pentru totodeauna. Nu-mi ramane altceva de facut decat sa astept, din nou. Am rabdare, si astept!

Niciun comentariu: