duminică, 6 octombrie 2013

Essence Foundation

     Daca singura mea asteptare de la seminarul Essence Foundation a fost aceea de a invinge teama, de acceptare,  de a ma regasi si de a afla daca intr-adevar misiunea mea este cea pe acre mi-am definit-o in urma cu vreo 2 luni, cand am ajuns acolo, lucrurile au stat altfel. Si vreau sa va povestesc cum m-am simtit in cele 3 zile la acest seminar. Am ales sa va povestesc abia acum, pentru ca abia acum ma simt pregatita si simt ca si informatia primita, s-a asezat unde trebuie.  Essence Foundation este un seminar de dezvoltare personala ce se desfasoara pe parcursul a trei zile, utilizand cel mai puternic instrument si anume trairea, experienta, pentru a te ajuta sa iti descoperi tiparele subconstiente ce te impiedica sa iti atingi obiectivele in viata de zi cu zi. (https://www.facebook.com/events/618166654873206/).

      In urma cu doua saptamani, cu gandurile in mii si mii de momente unice din viata mea, paraseam West City Hotel, din Cluj. Ma urmarea vocea ciudat de calma si calda a lui Menis Yousry (fondatorul si principalul facilitator al Fundatiei Essence), si in orice parte m-am fi indreptat, ma traversa prin tot corpul: "pentru tine seminarul abia acum incepe." Am fost 3 zile de foc, 3 zile in care m-am intors la copilarie, la adolescenta, am stat in prezent clipe nesfarsite, si mi-am vazut si parte din viitor, cea mai frumoasa parte din viitor.Este posibil sa fi primit cel mai frumos cadou de ziua mea si sa nu fie intamplatoare prezenta ema acolo.M-am regasit in povestile oamenilor si m-am regasit in ei. Stiu ca si ei s-au regasit in mine. Au fost oameni cu care m-am inteles din priviri si-am stiut in fiecare moment ce am de facut. Le-am vorbit oamenilor, cu emotie despre mine si despre cum m-am simtit acolo si ce urmeaza sa fac cand ajung acasa.
     Daca seminarul abia atunci incepea, plutirea prin cele descoperite acolo, inca dureaza. Sunt cateva frici pe care le-am invins acolo, sunt cateva lucruri pe care le-am realizat acolo si la care ma tot gandesc. Patru lucruri mi-au ramas puternic nu numai in minte, ci si in suflet si probabil, in urmatoarea perioada ma vor ghida in tot ceea ce voi face:

1. Merit ceea ce am - si aici numai eu sunt raspunzatoare de ceea ce am. Daca am mult, sau am putin inseamna ca atat merit sa am, ca nevoia mea nu este mai mare sau mai mica de atat si nimic nu se va schimba daca voi face aceleasi lucruri si ma astept ca lucrurile sa fie altfel;

2. Oamenii perfecti sunt plictisitori - am invatat ca ar fi bine uneori sa ne permitem sa gresim si sa nu ne invinovatim pentru asta;

3. Tot ceea ce facem sa facem cu iubire. Pe oamenii din viata noastra care nu isi mai gasesc locul langa noi, sau noi nu ne mai gasim locul langa ei, sa-i lasam sa plece. 

4. Descopera ceea ce iti place - descopera ceea ce iti place sa faci, ceea ce iti place la tine, la oameni. Si fii fericit asa, pentru ca meriti ceea ce ai, nu esti plictisitor pentru ca nu esti perfect si fa totul cu iubire.

    Nici la doua saptamani dupa Essence Foundation nu voi lua decizii radicale, insa stiu foarte bine ce am de facut: Nu ma privez de libertatea de a ma bucura de ceea ce am si merit, imi voi permite sa gresesc(dar nu voi face aceeasi greseala de doua ori), voi iubi in continuare si voi darui fara sa astept nimic in schimb, voi face ceea ce imi place sa fac si imi voi duce visele pana la capat.Imi dau seama ca nu decizii radicale trebuie sa iau, ci alegeri trebuie sa fac. In final realizez ca misiunea mea ramane aceeasi, ca ma aflu in calatoria corecta si ca, in cele din urma voi ajunge la capat.
   
" E atat de simplu!"

Niciun comentariu: