sâmbătă, 31 octombrie 2009

E...si nu e...

...e o viata ca oricare alta..desi nu-s doua la fel...se traiesc la fel; poate unii traiesc mai mult sau mai putin dramatic, intesc sau fara sens, dar traiesc la fel. poate unii mor mai devreme si altii mai tarziu, insa au trait la fel. Poate unii au facut lucrurile intr-un timp mai scurt, altii s-au lungit mai mult, dar au facut la fel. Pentru fiecare dintre noi vor exista lucruri nefacute si spaima, teama si frustrarea ca " n-am avut destul timp sa..." ...

Ceea ce eu spun azi, maine n-o sa mai spun; si daca o sa spun, n-o sa-mi amintesc nimic dinc e nu vreau sa-mi amintesc...ceea ce eu fac azi, maine s-ar putea sa nu mai am curaj sa fac, ceea ce eu imi doresc azi, maine s-ar putea sa nu mai am nevoie, ceea ce eu visez azi, maine poate va fi deja implinit...ceea ce eu...

Si-am sa-ti spun acum, pentru a mia oara: ai cei mai frumosi ochi cu care poti vedea cele mai ascunse ganduri ale mele, insa nu si gandul pe care il am, acum: cafeaua tare, amara si neagra, aburii ei si fumul de tigara ma asteapta...

E o viata ca oricare alta...si totusi nu e! V-am mintit si azi...

Niciun comentariu: