sâmbătă, 3 octombrie 2009

Amalgam

Mi-am amintit ca te-am intalnit pe cand incercam sa tai fumul cu cutitul
si eram suparata ca n-am un cutit
ascutit

Lama era arsa, de sarutarile lungi
din noptile scurte

Si gandul ca nu taie
m-a facut sa caut in arsita verii dinspre toamna
ultimului meu vis

dorinta care inca ma arde
si nu am lasa sa vad
dicolo de fumul
pe care cutitul cu lama tocita
nu ma lasa
si nu ma lasa
sa-l tai

Din amintiri poti trai o viata
Dar o viata nu poti trai cu o singura amintire
imi tin bratele incrucisate

Spre tine nu mai alerg
din cauza noastra au murit iubirile

de prea multa fericire am suferit mereu
si ganduri fara sens am avut, cat pentru doi

Cat pentru doi pe care nu i-am cunoscut niciodata
cat pentru 1+1 =1
caci de 2 n-ai auzit nicicand

si mi-e frig si mi-e sete
si ganduri am si n-am

nu pot vorbi decat in somn
si mi-e teama de fumul
pe care, azi

azi...cutitul
lama lui
taiusul frant in dulcea imbratisare a ploapelor arse

rabdarea care-mi lipseste adesea

si sensul care nu e acum...


( cam atat, azi...pun capul pe perna si ma rog sa n-am vise, sa nu vorbesc in somnsi sa gasesc un cutit cu care sa tai fumul si posibilitatea de a uita...de mine, macar pentru o clipa)

Niciun comentariu: