duminică, 25 octombrie 2009

Cel mai minunat om

Poate ca am fost mai mereu un om minunat, dar nu am fost niciodata un prieten bun. Ce ar trebui sa faca un om minunat? Mereu am avut raspunsuri la intrebarile mele, raspunsuri care de fiecare data mi-au taiat rasuflarea.
Un om minunat nu trebuie sa faca nimic. trebuie sa fie doar minunat.

Cel mai minunat om este omul care se poate mentine minunat din momentul in care s-a nascut, pana in ultima clipa a vietii lui.

Cel mai fericit om este omul care poate face fericiti inca o mie de oameni, prin simpla lui prezenta.

Cel mai plin de viata om este omul care a putut sa zambeasa pana si in moemntul cand visele i s-au spulberat.

Cel mai iubitor om este omul care poate iubi un om pe care nu la- intalnit niciodata.

Cel mai trist om este omul care nu isi poate spune tristetea in fata altora.

Cel mai curajos om este omul care a pus inaintea tuturor lucrurilor dorinta de a-si realiza planurile.

Cel mai indurerat om este omul care niciodata n-a visat ca poate ajunge la stele.

Cel mai frumos om este omul care isi expune frumusetea interioara.

Cel mai... om... este omul...care...

"Iar femeia minunata trebuie sa fie doar minunata."

Niciun comentariu: