miercuri, 21 octombrie 2009

In jurul viselor mele...

Un vis neimplinit nu este un vis. Visele pe care nu mi le-am implinit si a trecut vremea implinirii lor, inseamna ca nu au fost vise. Ceea ce ma implinit a fost realitate si a ramas undeva in spatele meu, sa-mi guverneze viata. Visele sunt multe, sunt cladite, daramate, dar la un moment dat le putem numi implinite. Putem vorbi ani in sir despre vise si sa ajungem la concluzia ca ne-am inselat. Ca sa fie vis trebuie speranta, trebuie credita, trebuie implinire. am visat si eu si-am implinit. Ceea ce nu am visat, nu am implinit. Ceea ce as fi vrut sa implinesc si n-am implinit, inseamna ca bla bla bla...eu vorbesc azi despre vise. Vorbesc despre implinire si neimplinire, despre credinta si necredinta, despre fericire si nenorocire, despre...ah...eu vorbesc azi despre mine, caci despre lume nu am dreptul. Paote am un minim de drept sa ma judec pe mine, insa lumea, in ansamblul ei, nu am dreptul s-o judec. Eu nu am creat lumea si lumea nu m-a creat pe mine. Frumusetea mea nu se datoreaza lumii, si frumusetea lumii nu se datoreaza mie. Frumusetea mea mi-o datorez mie, implinirile la fel, credinta sau necredinta sunt propriile-mi stari sufletesti si propriile-mi probleme.Viata i-o datorez mamei, copilaria frumoasa o datorez mamei, adolescenta razvratita mi-o datorez mie, maturitatea care e si nu e i-o datorez societatii, inteligenta mi-o datorez mie, puerea de a visa tot mie, gandurile necurate , noptilor in care nu dorm, gandurile curate celor ce ma inconjoara si-mi sunt alaturi, zambetul il datorez naturii, tristetea mi-o datorez tot mie, bucuria de acum o datorez altcuiva, siguranta i-o datorez lui, baiatului meu, iar ceea ce sunt in intragime ii datorez lui Dumnezeu.
Nu stiu daca sunt tocmai ceea ce am visat, iar daca nu sunt, insemana ca am visat altceva. La un moment dat voi pune in balanta ceea ce am fost acasa la mama si ceea ce sunt acasa la mine - schimbarea o resimtim cu totii. Acasa la mama pot fi Daniela cea copilaroasa, cea ingamfata, cea care a crescut acolo, acasa la mine sunt Daniela care a devenit in urma experientelor de viatablande, dure, crude, tragice...

Ce mi se potriveste mai bine o sa aflu in alta viata, in alte vise...iar in jurul viselor mele vor fi mereu dorintele mele, sperantele mele, iluziile mele, voi fi EU!

Niciun comentariu: