marți, 17 martie 2009

Pentru tine...

Mi-am dat seama ca cea mai mare greseala pe care am facut-o, de-a lungul timpului, a fost sa ma gandesc ca la un moment dat as putea sa fac una. Si am clacat. Mi-a luat mult timp pana sa ma decid sa vorbesc aici despre sentimentele mele. Sunt cateva lucruri pe care le tin in mine si pe care nu le zic nimanui. Am decis sa le zic azi. De ce? Pentru ca trebuie sa ma linistesc, pentru ca trebuie sa scapam de toate gandurile care nu ne permit sa fim fericiti, pana la capat.

Iubesc. Iubesc asa cum stiu eu. Bine si rau, Frumos si urat, din suflet si din toate incheieturile, tremurand si urland de fericire. Iubesc. Te iubesc. Singurul lucru pe care mi-l doresc e sa se stie ca si eu iubesc si ca am o viata inainte sa arat asta. Vreau sa ma "dezarmez" de ganduri si de mine si sa incerc sa fiu asa cum sunt eu. Nu vreau sa-mi reprosez ca n-am iubit destul sau ca n-am facut destul ca sa arat asta. Nu. Nu vreau sa vina o vreme in care sa pot regreta asta. Nici macar. Nu vreau sa ma simt nesigura pe puterile mele.

Nu accept sa pierd. Nu accept sa ma mint. Nu cred in despartire. iubirea mea e pentru toata viata. E genul de iubire care urmareste si te gaseste chiar si in ce-a mai intunecata pestere. E genul de iubire de care dintotdeauna m-am ferit pentru ca-mi era frica sa nu explodeze inima in mine de atata dragoste. O am. Si-o dau. Ti-o dau tie. Pe toata. Lasa-ma sa te iubesc.

Mi-e atat de dor de tine incat abia astept sa te intalnesc si sa te tin in brate. Sa-ti spun ca fara tine sunt nimic si ca fara tine m-as stinge si ca fara tine n-am aer si ca tu esti...tot. Si ac vreau tot, cu tine, eu sunt cea mai fericita.

Am decis azi sa-ti spun ca te iubesc in alt mod. Ma voi topi de dorul tau...
Tu pentru mine esti... tu ai cei mai frumosi ochi si eu te iubesc!

Niciun comentariu: