vineri, 13 martie 2009

Din nou Vineri 13

Ploua. Asta n-o sa ma opreasca. Poate ploua cu galeata. Pe mine ploaia nu m-a udat niciodata - pana azi! Poate chiar sa ninga.
Cu singuranta, una din doua persoane se bucura pentru "nenorocul" meu insa nici asta nu ma va opri! Cu siguranta una din doua persoane cred ca planurile mele au fost calcate in picioare, cu siguranta una din doua persoane cred ca ma voi razgandi, cu 2 minute inainte. Sunteti prea prosti daca veti crede asta. Sunt eu - cea dintotdeauna, cu un strop de nebunie care ma face sa merg mai departe, indiferent de...Radeti, glumiti, strangeti din dinti, injurati, blestemati...eu sunt deasupra tuturor, deasupra gandurilor mele, deasupra intregului pamant, ma simt ca intr-un balon - si am si siguranta ca ma inalt si ca nu se va sparge - eu am incredere si nimic nu se va schimba.

Pana la intoarcere...
Have fun, Daniela

Din nou e Vineri 13, poate fi si Marti 13 ...poate fi orice! Azi ma simt mai bine ca niciodata...

Niciun comentariu: