marți, 31 martie 2009

Azi

Azi nu am avut stare, azi mi s-a parut ca ceva comploteaza impotriva mea, azi am simtit ca cineva acolo sus ma uraste, azi am vrut sa-mi dau demisia si sa alerg la tine, azi am vrut sa ucid amintiri si sa mi le refac din nimic, azi am vrut sa ma linistesc si te-am sunat pe tine, azi am vrut sa-ti spun ca te iubesc dar am vrut sa o stii numai tu, azi am vrut sa alerg prin soare insa am ajuns sa alerg prin ploaie, pe mine ploaia azi m-a udat si am fost ac un caine plouat, azi am simtit ud peste tot prin trupul meu...azi am vrut sa ma tii in brate si m-ai tinut.

Azi incepe un nou proces..de echilibrare.
Azi numai am vrut...

2 comentarii:

Iuli spunea...

Fiecare zi e un nou inceput, fiecare zi este un nou proces de echilibrare, fiecare zi...este o npua viata ;)

Ana Gabriela spunea...

daca azi numai ai vrut...atunci maine vei si face:D...