vineri, 11 aprilie 2008

"Vin vremuri bune si daca nu, le aducem cu forta"

Aseara am stat pe banci, in Unirii. Vin vremuri bune, vremuri in care pe zi putem umbla "in tricou, iar seara doar cu o bluza deasupra". Am lasat hainele groase si frigul acasa. Am stat in Unirii - si-am povestit. Despre mine, despre tine, despre noi...si-am ajuns la concluzia (eu) ca de azi inainte, o sa dorm mai putin pentru ca mi-e frica de timpul pe care-l pot pierde dormind, un timp in care as putea face lucrurile pe care le-am tot amanat. Mi-e frica de ce ar putea fi maine, de eternele pareri de rau in momentul in care realizam cat de multe am fi putut face daca nu ne-am fi gandit de doua ori...Fiecare secunda e importanta. Am invatat asta. Fiecare minut conteaza. Daca ajungi la gara cu un minut mai tarziu, poti pierde trenul sau poti pierde tigara de pe peron, fornetti din colt sau poti sa nu mai ajungi sa-ti cumperi bilet. Si-atunci te lupti cu asa-zisul control de stat si pana la urma cedezi si platesti biletul cu supra-taxa pana la Voiteni(8,5 Ron - deci 9 Ron pentru ca rest nu mai primesti daca nu ai intamplator 0,5 RON in buzunar - si nu ai, pentru ca ti-ai cumparat fornetti si Cola). Am hotarat deci sa dorm cat mai putin si sa ma plimb cat mai mult, sa vad oameni cat mai des, sa nu ma insingurez, sa-mi traiesc visul, sa merg mai departe in ciuda deziluziilor trecute, sa-mi sun prietenii pe care nu i-am auzit de mult, sa-mi sun mai mult prietenii pe care ii aud in fiecare zi, sa fac tot ce pot face acum, sa fac azi si nu maine, sa nu mai aman, sa nu ma mai plang, sa nu-mi mai fie lene, sa nu ma mai plictisesc, sa scriu in continuare despre vise, despre mine, despre tot ce vreau sa scriu. Sa mai stau in Unirii cat mai pot. Sa merg la scoala pentru ca e ultimul an. Sa astept ziua de maine ca pe ceva frumos, nu ca pe o pedeapsa din cauza ca ceasul meu chiar va suna la 6,45...in fine, am hotarat sa vad din fiecare lucru numai binele.
Asa cum mi s-a spus mie, si cred ca numai mie, "vin vremuri bune si daca nu, le aducem cu forta."
Iti multumesc pentru incurajare!

Un comentariu:

madalina spunea...

ha ha. mie mi-a luta doar 6 lei. sunt irezistibila. :)) considera-te norocoasa ca ti-a mai dat 1 leu inapoi.