sâmbătă, 5 aprilie 2008

Pot spune, cu mandrie ca nu fac parte din categoria celor care nu cuvanta!(Wednesday September 12, 2007 - 11:52am )

Ne punem frecvent intrebarea: exista prea putina iubire in lume? Dar ne-am gandit vreodata daca exista iubire in lume, strictul necesar de iubire ca sa putem trai decent?
Exista iubire in lume, desigur! Exista iubirea de sine, egoismul, o "calitate superioara" a omenirii fara de care nu am supravietui, exista ipocrizie la fiecare colt, in magazine se vinde iertare dar nimeni nu cumpara, exista minciuna si asta ma scoate din minti...
Exista oameni care ranesc constient, si exista oameni care ranesc inconstient, dar in adancul lor stiu ce fac...si exista oameni raniti, dar nu ne pasa noua de asta, nu? Tragem patura pe noi, ne intindem mai mult decat ne e permis si cu toate astea...ne merge BINE si nu avem nici un fel de remuscare!
Am cautat mult timp un om care sa-mi semene, cu care sa pot interactiona, pe care sa-l vad in fiecare zi preocupat de aceleasi lucruri ca si mine, care sa-si puna aceleasi intrebari, care sa simta ca traieste in fiecare moment al vietii sale, nu numai in momentele de criza, care sa nu se duca la fund la primul esec, care sa nu mearga pe un drum drept la infinit, care sa stie ca nu exista o stare de bine comuna, care sa traiasca propria lui viata. Am cautat un om care sa stie ca e unic, care sa nu imite, sa nu-si doreasca nimic mai mult decat are, nimic din ce nu e al lui, care sa stie ca nu toate drumurile duc in acelasi loc...
Ce crezi tu ca am gasit?
Am gasit ceva ce nu mi-am inchipuit vredata ca pot gasi...desertaciune, durere, tristetea de a vedea ca nu exista nimic din ce am crezut eu ca exista, nimic din ce as vrea eu sa am ... nu pot avea pentru ca nu exista! Avem fabrici si uzine care nu inventeaza omul perfect, starea perfecta, fericirea, iubirea...
Ceea ce imi doresc eu de fapt, exista numai in mintea mea...baiatul pe care-l astept traieste la marginea visului meu, se pune de-a curmezisul gandurilor mele si incearca sa patrunda...n-o sa reuseasca asta!
Undeva in lume....exista iubirea...n-am sa incetez sa caut, doar ca n-o sa caut obsesiv si la infinit...si nici pentru o viata de acum inainte...
O alta problema cu care ne confruntam de prea multa vreme este...lenea...toti suferim de aceasta boala incurabila, urlam de durere, dar nu ne tratam...si gata!
Eu cred ca am sa cer sa fiu exilata undeva departe de lumea asta....pentru ca prostia si neputinta sunt contagioase!!!

Si mi-e teama...

Niciun comentariu: