vineri, 18 aprilie 2008

Eu...cu mine (nu?)

Tu: La ce te gandesti?

Eu: La tine...

Tu: De ce la mine? Sunt cu tine acum...

Eu: Pentru zilele in care nu esti...

Eu: Pentru ca mi-e dor de tine...

Eu: Tu la ce te gandesti?

Tu: La clipa asta nesfarsita, la noi...

Eu: La noi?

Tu: La noi, daca exista?!

Eu: Exista?

Tu: Spune-mi tu!

Eu: Exista clipa de fata, TU, EU si...

Tu: Si?

Eu: Si dorul meu...

Tu: De ce taci acum?

Eu: Pentru ca ma gandesc...

Tu: La ce?

Eu: La cat de bine imi e acum...

Eu: La cat de mult ma bucur ca...

Tu: Ca?

Eu: Ca exista clipa asta nesfarsita...

Tu: ...

Eu: Tu de ce taci?

Tu: Pentru ca ma gandesc ...

Eu: La ce?

Tu: La maine!

Eu: Maine nu exista pentru noi...exista doar azi. Exista doar acum. De maine nu-mi pasa.

Tu: Ma gandesc ca poate maine...

Eu: Maine nu exista, nu intelegi?

Tu: ... o sa te sun si n-o sa-mi raspunzi; ca poate n-o sa te mai gasesc la aceeasi adresa, ca poate n-o sa mai fi...cu mine!

Eu: N-o sa te parasesc niciodata ...

Tu: Stiu ...

Eu: Si-atunci... de ce te gandesti?

Tu: Inevitabil ...

Eu: Ai ochii umezi.

Tu: Ai ochii goi.

Eu: Am ochii plini...de tine!

Tu: De ce spui asta?

Eu: Asa...tu de ce ai ochii umezi?

Tu: Pentru ziua de maine.

Eu: Maine nu exista pentru noi...de ce nu intelegi?!

Tu: Si daca ...

Eu: Si daca ti-as spune ca...

Tu: Spune-mi ...

Eu: Daca ti-as spune ca ...

Tu ai fugit, Eu m-am trezit. Cu ochii goi. Si umezi. Tu nu mai erai. Am visat?

Niciun comentariu: