duminică, 27 aprilie 2008

De Paste...toate cele bune!

Ce-s alea sarbatori? Momentele unice in care familia se uneste si se sta la o singura masa si se spun cuvinte dulci si-si povestesc toate intamplarile prin care au trecut in timpul anului?
Ce-s alea sarbatori? Momentele unice in care trebuie sa-i zambesti celui de langa tine si sa-i ierti greselile, tot ce a facut sau tot ce n-a facut. Inca.
Ce-s alea sarbatori? Momentele unice pe care tot anul le astepti cu sufletul la gura...incantare, bucurie, fericire, o vorba buna, una calda, o imbratisare, un sarut...mai mult...
Ce-s alea sarbatori?
M-am trezit ca nu stiu ce-s alea sarbatori. M-am trezit ca am invatat multe lucruri in zilele ce au trecut. E bine de stiut ce gandeste cel de langa tine, la ce sa te astepti de la el si la ce nu, la cat de mult poti sa-i oferi, cat de mult din ce ai tu sa-i daruiesti. Ce sa tii numai pentru tine, ce sa imparti cu altii. Si ce sa nu...si ce sa...si cum sa faci. Si de ce. Si chiar, de ce dracu sa imparti cand tie nu-ti da nimeni nimic?! Nu ca ai avea nevoie, dar poate ti-ar prinde bine:) Sau nu ca ti-ar prinde bine, ci poate doar ar da bine. Dar pana la urma de ce sa dea bine. Pana la urma de ce scriu aici? Pana la urma cine stie de ce fac asta. Pana la urma, chiar intereseaza pe cineva? De ce sa dau "publicare articol nou"? De ce sa nu dau? De ce sa...de ce ma intreb atat de multe lucruri? De ce azi? Crezi ca-s trista? Eu cred ca da. Crezi ca-s suparata? Eu nu cred asta. Cred ca-s goala pe dinauntru. Si pe dinafara. Si peste tot. Si-s singura. Si-mi palce. Si nu-mi place!
De Paste, anul asta...toate cele bune celor care si-au amintit de mine si m-au sunat, toate cele bune celor care nu m-au sunat, dar cu siguranta si-au adus aminte de mine, toate cele bune celor care nu m-au sunat si nici nu si-au adus aminte de mine, toate cele bune celor care mi-au cumparat ceva frumos, toate cele bune celor care nu mi-au cumparat nimic, toate cele bune celor care s-au gandit sa-mi cumpere dar nu au mai apucat, toate cele bune celor care nu mi-au cumparat nimic pentru ca au considerat ca nu merit.
Si tot asa, toate cele bune mie...de acum inainte...

Paste Fericit! Si Hristos a Inviat. Am mai citit undeva:"o sa-l rastignim pentru a doua oara?" Unde-i credinta cu care ne laudam atat de mult?

Niciun comentariu: