sâmbătă, 26 aprilie 2008

Cateva ganduri

1. Aseara am felicitat o prietena pentru ca era ziua ei de nastere. Primesc un sms in care-mi spune: "Mersi mult. Imbatranim draga!" Si-am stat si m-am gandit...parca incep sa cred si eu ca tineretea mea nu e nesfarsita.

2. Am citit undeva ca fara respect, iubirea se stinge. Ma gandesc la legatura dintre cele doua. De ce respect fara iubire exista, dar iubire fara respect nu? Eu oricum ar fi, te iubesc. Si te respect.

3. Mama a zis zilele trecute: " pe cine nu lasi sa moara, nu te lasa sa traiesti." Cred ca toate mamele zic asta la un moment dat. Nu-mi place. Parca e prea dur. Nu ca parca. Sigur.

4. Am mai citit undeva asta: "am adunat in mine prea multa iubire de oameni si cred ca maine o sa ploua". Am inteles acum de ce la mine ploua in fiecare zi.


Atat mi-a venit in minte acum. Si-ar mai fi ceva...am visat ca tu imi dadeai tot ce altii mi-au luat. M-am trezit inainte sa aflu ce mi-au luat...oare ce mi-ai dat???

Un comentariu:

Doris spunea...

...Intr-adevar..respect fara iubire poate exista,dar iubire fara respect NU!Fiecare om iubeste in felul lui,si sunt si unii oameni care te iubesc si totusi te fac sa suferi,te mint...te inseala..dupa care le pare rau!Sinceritatea e de mare pret atunci cand vine vorba de iubire....am citit randurile tale si am zambit ironic si putin crispata...au fost cuvintele pe care i le-am adresat iubirii(un oarecare EL,care mult timp a insemnat iubire pentru mine) atunci cand m-a facut sa sufar a nu stiu cata oara..:"m-oi iubi u in felul tau,dar...nu ma respecti!".Acum mai vrea inca o sansa....:).