sâmbătă, 5 aprilie 2008

Ce e mai bun in viata(Friday September 7, 2007 - 03:07am)

Mi s-a spus ca intr-o viata anterioara am fost un fel de " zeita " a lucrurilor marunte si simple, si ca rolul meu era acela de a raspandi bucuria in lume. Caci bucuria vine din noi, din capacitatea noastra de a intelege ca adevaratele minuni se formeaza in jurul celor mai nesemnificative lucruri, din puterea noastra de a face fata provocarilor si de a vedea in cel mai neinsemnat obiect ceva de pret si de valoare...
Mi-am zis ca nu trebuie sa dezamagesc pe nimeni, mi-am zis ca trebuie sa-mi accept misiunea asta cu caldura pentru ca e una deosebita. M-am simtit mai aproape de Dumnezeu si am vazut ca, in ciuda esecurilor(pe care le-am avut de-a lungul timpului) si a nenumaratelor mele greseli, totusi El ma iubeste!
Am avut un loc special atat in viata mea cat si in viata altora. M-am ajutat pe mine sa ma ridic cand altii m-au vazut invinsa, si i-am ajutat si pe altii sa-si accepte existenta...asa cum e ea, uneori dura, alteori trista. Din multi am facut oameni pe cand se credeau gandaci, am zambit inaintea tuturor si am descoperit ca exista totusi o lume a placerilor. Chiar si trupeasca, placerea exista.
Mi s-a mai spus ca am trait 21 de ani de vis, chiar daca nu mi-am dat seama, ca lucrurile toate se intampla cu un scop, ca poate unii dragi noua parasesc lumea asta prea devreme sau prea tarziu, insa niciodata nu vom ramane ai nimanui...
Ca viata e blanda, daca stii cum sa te comporti cu ea...
Ca oamenii sunt totusi buni, daca si tu ii vezi asa...
Ca sunt cuvinte care dor, dar...altele dor mai mult...
Parca imi curge prin vene singuratatea anilor lungi petrecuti fara sens, departe de lume. Totusi pot spune cu mandrie oarecum, ca sunt o femeie slaba si cu frici, insa in ciuda acestora, n-am invatat niciodata sa dau bir cu fugitii. Stiu ca despartirea de lumea asta si de oameni in general, nu va avea nimic dramatic, pentru ca eu nu am trait deloc asa...in ciuda a tot ce ai spune despre mine, mi-am asumat nu numai singuratatea care uneori doare, ci si succesele si esecurile, caci intr-o viata ca a mea...exista...
Am facut din mine ceva frumos de care o sa-mi amintesc eu si o sa-si aminteasca si altii, oricat de departe as fi...
Ce e mai bun in viata? Zi-mi tu...

Niciun comentariu: