duminică, 16 iunie 2013

Despre egalitate

    Uneori credem ca suntem iubiti prea putin sau prea mult. Ca nu meritam sa ni se intampe nici una nici alta. Uneori credem ca noi iubim mai mult si altii ne iubesc mai putin.
    Eu cred, totusi, ca acolo unde exista iubire, nu exista mai mult sau mai putin, mai mic sau mai mare. Eu cred ca exista o egalitate.
    Mai mult, iubirea nu o vom putea masura in centimetri, ci in numarul de ganduri care zboara pe minut, la cel pe care il iubim, cand nu e cu noi. Si o mai masuram si in numarul batailor inimii si numarul respiratiilor pe minut, in momentul in care il imbratisam.
    Preocupati fiind de bataile inimii noastre, eu cred ca n-am fost niciodata atenti la cat de des ii bate inima celui de langa noi. Cu toate astea, ne place sa facem presupuneri si sa credem ca nu ne iubeste suficient.
    De maine sa incepem sa ii ascultam inima! Oamenii ne iubesc la fel de mult sau de putin cum ii iubim noi pe ei. Pana la urma primim exact ceea ce daruim. Nu mai am nicio indoiala.

Niciun comentariu: