sâmbătă, 1 iunie 2013

100 (o suta)

Salutare,

Mi se pare foarte provocator sa dezvalui cele 100 de motive care AZI (si numai azi), ma duc mai departe, si decid azi, sa fac fata provocarii:

1. Ambitia (simt nevoia sa vad maine ce va fi, si poimaine, si in fiecare zi);
2.  Scrisul (e o forma ciudata si placuta de a ma gandi la viitor);
3. Cititul ( cartilor, mail-urilor, articolelor, blogurilor)
4.  Latte Machiato;
5. Vinerile;
6. Limonada de pepene de la D'arc pe Mal;
7. Zambetul sincer al oamenilor;
8. Imbratisarile (acele imbratisari din care nu mai vreau sa plec);
9. Provocarile (mai ales atunci cand mi se spune ca nu pot face ceva);
10. Visele (cele ce le visez cu ochii deschisi);
11. Cina la restaurant;
12. Ajutorul (pe care il ofer oamenilor fara sa le spun ca fac asta);
13. Copacii (copacii drepti si inalti);
14. Organizarea;
15. Fotografiile (cele pe care le fac eu);
16. Schimbarile;
17. Rasariturile;
18. Valurile marii;
19. Norii (cei care merg in viteza);
20. Cartofii prajiti;
21. Zambetul bunicii mele;
22. Reintoarcerea acasa (la mama acasa);
23. BB Messenger;
24. Iubirea;
25. Zambetul copiiilor;
26. Diminetile ploioase;
27. Urmatoarea toamna;
28. Frunzele uscate;
29. Piata Unirii;
30. Sa stau in dreapta cand conduci;
31. Iesirile in oras, cu prietenii;
32. Craciunul;
33. Petrecerile;
34. Vinul sec;
35. Mancarea chinezeasca;
36. Branza (orice branza);
37. Octavian Paler;
38. Apusurile;
39. Painea calda;
40. Week-end-urile la sat;
41. Jobul meu;
42.  Pranzul la un restaurant pe malul lacului;
43. Diminetile in care ma trezesc cu miros de cafea;
44. Dusurile reci;
45. Sauna (de ceva saptamani);
46. Oamenii sinceri si transparenti;
47. Sa merg la Mall de 1 mai;
48. Sa merg la film;
49. Sa tin cursuri;
50. Sa tin discursuri;
51. Sa conduc o sedinta;
52. Feed-back-urile (oricare ar fi ele);
53. Increderea oamenilor in mine;
54. Berea rece (bauta din pahar);
55. Ordinea si disciplina;
56. Aprecierea oamenilor;
57. Serile la SPA;
58. Adevarul;
59. Blogul meu;
60. Amintirile din liceu;
61. Ceaiul la Carturesti;
62. Familia;
63. Gatitul (ma relaxeaza);
64. Dormitul putin (cateva ore, maxim 6);
65. Concertele in aer liber (nu neaparat gratuiute);
66. Tudor Chirila
67. Sa merg in club;
68. Sa alerg;
69. Sa urlu (daca imi vine sa urlu);
70. Promisiunile (pe care le fac);
71. Oamenii din jurul meu, de la care invat in permanenta;
72. Mesajele ce le transmit in echipe;
73. Cartea ce o scriu acum;
74. Coca-Cola;
75. Puiul cu gorgonzola de la Ceapa Rosie din Deva;
76. Gabriel Garcia Marquez;
77. Leonard Cohen;
78. Mama;
79. Planurile de viitor;
80. Cuba Libre;
81. Muzica franceza;
82. Prima zapada, calcata de mine;
83. X-mas Party;
84. Scrisorile (pe care le scriu si le si trimit);
85. Lansarile de carte (in special lansarile mele);
86. Iesirile dupa programul de lucru;
87. Timpul pe care mi-l rezerv, numai mie
88. Cadourile (pe care le fac);
89. Ziua mea de nastere;
90. Ploaia rece de vara;
91. Librariile;
92. Calatoriile cu trenul (nici scurte, nici lungi);
93. Cumparaturile (in special cand cumpar haine);
94. Terasele (din Piata Unirii);
95. Mc Puisorul de la Mc Donalds
96. Ciocolata de casa;
97. Muzica romaneasca veche;
98. Filmele romantice;
99. Sotul meu;
100. Gandul ca voi muri la un moment dat (ma face sa imi doresc sa ajung cat mai departe);

Le-am scris pe nerasuflate. Este un exercitiu genial pe care l-am preluat si eu de undeva! Si acum, il recomand.

Daniela

Niciun comentariu: