luni, 17 iunie 2013

Cat si cum iubim!

Imi vine foarte simplu, usor si la indemana sa vorbesc despre iubire si o fac. O fac pentru ca ma duce mai departe si pentru ca doar ea imi va implini visele. O fac pentru ca acolo unde iubirea e pura, exista si linistea si impacarea. Mi-e foarte clar ca daca n-as iubi, viata ar fi goala si fara sens. Si cumva nu mai vreau sa traiesc o viata fara sens. Ce m-ar duce mai departe, daca la capat nu as gasi nimic de care sa ma bucur?
Si mai stiu ca aceeasi iubire ma face sa dau din tot ce am si sa urlu, cat pot de tare, ca eu iubesc si voi iubi, neconditionat, neincetat si pentru totdeauna.
Mi se pare genial, sa-mi aud ecoul pana la celalalt capat al lumii. Al lumii mele, al lumii noaatre minunate si fantastice!

Voi cum si cat iubiti?

Un comentariu:

Vilhelm man spunea...

Buna,
Ajutati o studenta cu licenta. Daca aveti varsta intre 16 ani - 27 ani si dorinta de a face un bine, completati un chestionar. Nu aveti de trecut numele sau nr. de telefon, dar se doreste sinceritate, deoarece multe raspunsuri date de participanti nu aveau logica (se contraziceau) si drept urmare s-au anulat.
Daca nu va incadrati la varsta si doriti sa o ajutati, preluati articolul pe blogul dvs. de pe blogul Coltisor de Rai
Pentru oricare din variante sau ambele, ca recunostinta link-ul de blog al dvs. va fi afisat in acest blog timp de 3 luni.
La finalul chestionarului exista un buton cu Trimite, cand se apasa pe el se inregistreaza rezultatele.
Chestionar de completat
Va multumim din suflet pentru timpul acordat, bunavointa si ajutor!
Vilhelm