joi, 6 iunie 2013

De unde cumparam fericirea?

     Nu-mi aduc aminte sa fi facut ceva deosebit astazi. Am pierdut vremea cautand prin alte parti ceva ce stiam ca se afla altundeva. Mi-am cumparat fericirea, si am facut-o constient. Cum ar fi fost daca in loc sa alerg si sa consum energie prin cabinele de proba, m-as fi dus intr-acolo unde gaseam atentie, afectiune, iubire si grija. Cum ar fi fost daca m-as fi indreptat spre fericire, in adevaratul sens al cuvantului? Cum ar fi fost daca n-as fi ales calea cea mai simpla, inspre fericirea artificiala, pe care ne-o putem cumpara de la orice magazin?
    Pana la urma, constient sau inconstient, simtim nevoia sa traim comun, normal, la gramada si sa facem ceea ce fac aproape toti, la un moment dat: sa inlocuim lipsa cuiva cu ceva material. Ni se pare ca nu ne mai diferentiem cu nimic, ca ne pierdem din unicitate. Si ne mai si place!
   Insa maine va fi altfel, maine vom fi din nou, noi, unici, deosebiti si minunati. Cum am fost si azi, daca am privi obiectiv si daca nu ne-am mai invinovati pentru micile scapari si nevoi, uneori superficiale.
   Cu toate astea ne iubim si suntem iubiti neconditionat!

Niciun comentariu: