vineri, 8 februarie 2008

Sesiunea - la final!


Pot sa zic ca inca mai am emotii, pentru fiecare examen in parte, chiar daca am trecut multe sesiuni, chiar daca sesiunea actuala poarta numarul...5, chiar daca m-am obisnuit cu invatatul de sute de pagini. Emotiile exista, teama sau curiozitatea sa stii cat mai repede care sunt subiectele, sa vezi daca te-ai pregatit indeajuns....toate astea exista si la mine. Nimeni nu e de piatra.
Si uite asa...am ajuns la ultimul examen. O sesiune frumoasa pot sa zic, care a trecut fantastic de repede. Ca si saptamana aceasta si vor mai trece multe ... si o sa ajung la un moment dat sa-mi fie frica sau ciuda sa privesc inapoi.
Astazi m-am prezentat la penultimul examen - am avut aceeasi senzatie ca la primul. Cand am iesit, nu-mi doream decat sa fumez o tigara pe strada. Si-am fumat. Oamenii nu se mai uitau la mine de parca ei nu ar fi fumat niciodata pe strada. Nu mi-a pasat ca ploua si ca nu am umbrela pentru ca s-a rupt... am realizat cat de bine ma pot simti cand trec peste ceva care mi s-a parut a fi dificil. Sau care chiar a fost... Si cred ca in drumul meu de la scoala pana acasa, am mai intalnit zeci de persoane care ar fi putut avea acelasi sentiment.
Poate candva o sa-mi fie dor de toate astea...

Niciun comentariu: