miercuri, 20 februarie 2008

Este azi, miercuri 20 februarie


N-am crezut niciodata ca viata poate fi atat de frumoasa prin simplul fapt ca tu iti doresti asta. Nici macar nu am stiut ca pot fi in acelasi timp in doua locuri diferite. A fost destul de ciudat sa-mi dau seama ca mi-e tot mai dor de tine si am constatat ca cel mai mult imi place asta. Ca imi doresc din ce in ce mai mult ceva...ceva ce nu stiu cum se numeste. Insa stiu ca poti gasi, undeva, mai devreme decat mi-am imaginat. Am inceput si eu sa visez in culori, sa am vise realizabile, sa-mi doresc sa fac si eu ceva cu viata mea. Ceva bun. Este azi, miercuri 20 februarie, m-am trezit la ora 9:47 AM si primul lucru la care m-am gandit ... n-o sa vi-l zic. Nu azi!
Se pare ca vacanta mea mult asteptata s-a dovedit a nu fi atat de mult asteptata:) Si vad ca trece ... Abia astept sa ma intorc, sa-mi reiau activitatile mele de zi cu zi, tot altele. Sa ma pun in miscare si sa traiesc asa cum imi place mie. Asa cum vreau.
Este azi, miercuri 20 februarie si am constatat ca tineretea e cel mai bun lucru care mi s-a putut intampla in ultima vreme.
Dupa tine....

Niciun comentariu: