joi, 21 februarie 2008

Cu si despre LENE(povestea merge mai departe)

Se napusti asupra mea cu o putere la care nu am putut rezista. Ma tinea de maini si de picioare. Strans. In gandul meu nu era decat loc de mai bine, pentru ca am reusit sa-l tradez. Pe el. Din coltul celalalt al camerei, nu coltul preferat de el, urla cu disperare. Ii simteam durerea in privire, nemultumirea il stapanea pentru ca nu se astepta la asa ceva din partea mea. El era gelos si daca ar fi putut, m-ar fi ucis in acel moment fara sa stea pe ganduri. Eu aveam un soi de satisfactie murdara in mine, si singurul lucru de care imi pasa era ca m-am razbunat eu inaintea lui. As vrea sa stiu daca inca mai crede ca la un moment dat se va razbuna pe mine. Mi-e teama si probabil ca el imi va urmari fiecare miscare ...
Cu tot cu ipocrizia si minciuna pe care azi mi-am spus-o ca sa-mi pot continua existenta intre cele doua iluzii, azi sunt fericita. Am renuntat la tine somnule!!! In favoarea altcuiva ce-mi place cel mai mult sa-i spun LENE.

Care ma va ucide mai devreme?

Niciun comentariu: