miercuri, 20 februarie 2008

Mi s-a spus ca "ii de stat pe banci in Unirii " :)


S-a mai dus o zi...O zi in care nu am facut nimic. Nimic rau. Nimic bun. Nimic interesant. O zi din saptamana mea de vacanta si odihna. Cred ca mi-ar trebui 3 astfel de saptamani in care sa fiu inchisa intr-o camera cu peretii albi, fara computer, fara televizor, fara telefoane - cu un pat, in care sa dorm, in care sa stau, in care sa mananc. Si sa nu fac nimic. Sa stau si sa dorm - sa ma odihnesc!
Beau un ceai, la mine. Mi s-a spus ca "ii de stat pe banci in Unirii" si primul lucru la care m-am gandit a fost cum sa ajung cat mai repede acolo. Sa stau in Unirii pe banci, sa fumez, sa simt si eu miros de primavara mai devreme decat ar fi prevazut, sa sar intr-un picior si sa spun ca eu iubesc si ca am tot ce vreau sa am si ca sunt fericita si ca vreau sa fii si tu...
Mi s-a spus ca "ii de stat pe banci in Unirii" ... al doilea lucru la care m-am gandit a fost de cate ori am tot stat in Unirii pe banci, seara, ziua, dimineata in drumul meu spre scoala, cu tine, cu mine, cu altii...singura... Cum am fumat, cum am scris, cum m-am gandit, cum am privit fiecare om, cum mi-am dorit ca acolo sa se intample ceva, nu stiu ce, dar ceva frumos. Si probabil ca s-a intamplat. Dar nu stiu inca ce. Si mai ales cand...si de ce...de ce eu nu stiu nimic?!
Mi s-a spus ca "ii de stat pe banci in Unirii" ... m-am gandit la toate povestile pe care le-am scris acolo, despre mine, despre tine, despre altii, despre noi. M-am gandit la toate intalnirile pe care le-am avut, cu tine, cu mine, cu altii. "Da, e bine, ne vedem la 22:00. Unde? Pai...in Unirii e bine? Perfect...la 22:00. Unde exact? Pe banci. Sau in fata la Eclipse!!!" Toate astea mi le amintesc...cu drag. Numai cu drag, pentru o viata de acum inainte...
Mi s-a spus ca " ii de stat pe banci in Unirii"... si eu sunt acasa, si-mi beau ceaiul si ma gandesc ce fain e de stat acum in Unirii pe banci...cu tine, cu mine, cu altii ... singura... eu...in Unirii pe banci!!!
Vine si vremea mea...

Niciun comentariu: