sâmbătă, 16 februarie 2008

Astept cu nerabdare ultima sesiune

Imi dau seama ca la numai 24 de ore dupa ce mi-am reglat conturile cu sesiunea precedenta care a trecut fantastic de repede, mi-o doresc pe urmatoarea. Pe ultima. Sa-mi inchei socotelile cu scoala, sa uit ca am avut vreodata legatura cu ea.Ma simt destul de bine astfel. Am asteptat cu nerabdare ziua de ieri din cauza ca am avut ultimul examen, am asteptat cu nerabdare ziua de azi ca sa ma intorc acasa. O sa realizez ca astept cu nerabdare si ziua de maine, din nu stiu ce motive. O astept. Poate din cauza ca in ultima vreme vad ca viata are sens, gasesc ceva frumos in orice as face. Si-mi place. Imi place ca in cele din urma asteptarile mele s-au dovedit a nu fi simple asteptari. Pe ansamblu lumea e multumita, eu sunt multumita(azi), poate si maine. Ce-mi pot dori mai mult? Sesiunea viitoare?
Sa zicem ca da...
In ciuda a tot ce s-a zis despre mine, in ciuda a tot ce am zis despre mine, sunt un om optimist. E de bine zic eu...

Niciun comentariu: