miercuri, 17 iulie 2013

Pentru ca!

    Vinul asta alb, dulce si acidulat, e genial! Imi vine sa zic ca e cel mai bun vin alb pe care l-am baut vreodata. Dincolo de vin si de bulele ce se izbesc de pahar, surprinzator,  azi, eu nu am mai multe ganduri. Am unul singur, cat o mie. Imi imaginez cat de frumoasa va fi viata mea in momentul in care voi avea suficient de mult curaj sa transform  tot ceea ce gandesc, in fapte. Si in realitati pe care sa le privesc apoi si sa vad, cu ochiul liber cat de multa valoare imi aduc. Pana la urma, oamenii nu asteapta ganduri unii de la altii, cat fapte. Asa cum nu asteapta sa le spui ca ii iubesti, cat sa le arati ca ii iubesti. Daca vom construi la un moment dat, o vom face pe fapte. In teorie lucrurile cam asa stau. Cam asa arata. Nu e poate, varianta care aduce succes garantat, insa cred ca aduce implinire. Nu exista decizii bune sau decizii proaste, exista decizii. Nu exista oameni buni sau oameni rai, ci exista oameni.
    Si ma bazez azi, pe vointa mea ca nu ma invinovatesc pentru nimic si nu ma supar pe mine nici pentru ce am facut, nici pentru ce nu am facut inca. Si daca e prea tarziu pentru asta, si nici in timp nu ma pot intoarce sa schimb ceva, ma gandesc, ca exista acolo, undeva, acel cineva care ma sustine si care nu mi-mi da voie sa ma supar pe mine.  Chiar exista Iar eu o stiu destul de bine!
     Si daca merg pe varianta "ai grja ce iti doresti, caci ti se va implini", ma invit sa sparg gandul in inca o mie de ganduri si sa-mi raspund la fiecare "de ce?" care imi va trece prin minte. Si va invit sa faceti asemenea.
Pentru ca, functioneaza, de cele mai multe ori!

Niciun comentariu: