duminică, 21 iulie 2013

Azi!

    Ce pot sa spun azi, este ca indiferent de locul din lume in care m-as afla, m-as intoarce cu aceeasi emotie, acasa. Pentru ca aici, acasa, am cele mai frumoase povesti pe care le-am trait, le traiesc si le voi trai, in permanenta. Mai e locul in care am cele mai frumoase amintiri, si totodata locul care imi va asigura cele mai frumoase amintiri. Mi-e foarte clar ca acesta este locul unde vreau sa raman, pentru totdeauna. Pentru ca existati voi. Plec azi, cu emotia regasirii unei parti din mine, pe care poate am pierdut-o demult si de care acum am nevoie, plec azi cu gandul ca seara de seara  voi vedea tot alt asfintit  si in jurul meu, marea, si plec azi, gandindu-ma ca ma voi intoarce, implinita, multumita si cu un entuziasm care ne va ajuta, pe toti sa facem tot ceea ce ne-am propus sa facem! Impreuna!
    Plec azi cu gandul ca daca vreau sa traiesc intr-o lume mai buna, trebuie, in primul rand sa fiu eu mai buna. Suntem oare dispusi sa fim mai buni, cu noi si unii cu altii?

Ne vedem si auzim intr-o saptamana! 

Niciun comentariu: