vineri, 12 iulie 2013

Exista un trebuie!

    Fara doar si poate, pe lumea asta, orice este posibil. Trebuie doar sa iti doresti. Nu mai am nici cea mai mica urma de indoiala. Imi vin in minte mii de metode prin care pot crea o poveste. Si-o fac. O fac fara sa ma gandesc la ce se intampla daca o fac. Stiu doar ca daca o fac, povestea mea ramane. Ramane cel putin pentru mine. Pentru noi. Si pentru restul care n-au suficient curaj sa isi traiasca propriile povesti, dar au suficient curaj sa le citeasca pe ale altora.
    Ma gandesc de departe ca exista o varsta pentru fiecare poveste si o traim, neaparat, exact atunci. Cand e varsta ei.  Ce nu e trait atunci, nu se mai intoarce, si vom fi pierdut cele mai mari emotii.
    Cred cu tarie ca orice visam putem implini, iar eu, eu implinesc acum, azi si voi prelungi pentru maine, cele mai frumoase si minunate momente la care, niciodata nu m-as fi gandit ca sunt numai si numai pentru mine. Si zambesc si ma gandesc la cele mai lungi drumuri pe care le-am facut deja in cautarea fericirii. Si pe care le voi face, pentru urmatorii 100 ani.

Trebuie sa stim secretul. Iar  secretul consta in a nu fi de unul singur!

Niciun comentariu: