luni, 16 noiembrie 2009

Pina Colada..

N-o sa poti sa-i multumesti pe toti niciodata. Mereu te vei confrunta cu aceeasi problema -lipsa de timp, lipsa de inspiratie, lipsa de cuvinte dulci, lipsa de ceva ce are nevoie cel de langa tine.
In alta ordine de idei...inca avem nostalgia zilelor ce au trecut, inca ne dorim sa nu fi plecat de la munte, inca imi rasuna in gand my, my, my...delilah...corzile chitarei lui DANI si sunete melodioase lasate in urma imi umbla prin vene si le simt clocotind cum imi clocotea sangele in adolescenta, zambetul SAREI si vocea calda cu care imi zicea: "Ba, daniela, ba Munti...", si ALINA : "ce bei acolo, are gust de crema de plaja", pranzul ei de 40 RON la Garana, "daca beau vin mi se face foame", si IULIA: "vorbeam de mama universal valabila", Diana, cu vocea ei calma si inceata, avea glumele ei bune la care radeam toti, RAMONA cu " comanda-mi o bere ceva sau ce vrei tu", si amintirile noastre toate, incantarea si concluziile trase ca traim inconjurati de oameni extraordinari prin simplitatea cu care-si dezvaluie adevaratee sentimente...toate, ma fac sa spun ca SARA: suntem un grup pe cinste.
...dar niciodata n-o sa-i poti multumi pe toti: mama va fi mereu trista ca iti faci timp o data pe luna sa o vizitezi si sa pranzesti in familie, prietenul cel mai bun te va acuza mereu ca l-ai lasat balta cand avea mai mare nevoie de tine si iubitul iti va reprosa raceala si indepartare. Dar nimeni nu se gandeste la tine, la faptul ca poate ai avut o zi proasta, ca esti obosit si ca n-ai chef de nimic, ca nu te suporti nici macar pe tine...

N-o sa ma desprind niciodata de amintiri, iar despre weekend-ul la munte vom vorbi zile intregi, ne vom uita la un moemnt dat, insa peste ani...

Pina colada si fum de tigara, seara ce s-a lasat, noaptea lunga si chinuita de absenta viselor, toate ma fac sa-mi doresc sa inchid ochii si sa ma trezesc..cand oi simti ca sunt pregatita sa dau ochii cu mine, in oghinda!

Niciun comentariu: