miercuri, 4 noiembrie 2009

N-ai cu cine...

N-am gresit niciodata cand am catalogat un om, n-am gresit niciodata cand mi-am facut o parere despre cineva - dar toate au un inceput. Urasc cateva lucruri pe lumea asta, putine dar urasc. Urasc sa ploua pentru ca-mi murdaresc hainele; urasc sa merg mereu pe acelasi drum; urasc oamenii care nu-si tin promisiunile; urasc minciuna, ipocrizia si aroganta; urasc sa mi se spuna ca n-am dreptate; urasc sa plang pentru ca ma face slaba; urasc sa ma rog de cineva pentru ca mi se pare umilitor. Insa mai presus de toate urasc sa vad ca am gresit facandu-mi o parere.

N-ai cu cum si n-ai cu cine. Poate la un moment dat o sa ma fac atat de bine inteleasa incat ... dar ce va pasa voua?

Mergeti, zambiti, iubiti-va numai pe voi ca atat stiti sa faceti, vorbiti ore in sir la telefon pentru ca n-aveti o viata a voastra, vindeti-va pe nimic, da, va vindeti petru ca va place sa primiti nimicuri pe care sa nu dati nimic.
Mi-e sila...


* o alta seara vicleana imi fura linistea si ma face sa spun toate adevarurile despre lumea in care traiesc, despre oamenii cu care sunt obligata sa comunic in fiecare zi.

Niciun comentariu: