vineri, 21 martie 2008

School sux


Ceva se intampla. Ceva. Ceasul meu nu mai suna a nebunie in fiecare dimineata la ora 6,45 semn ca de la o vreme se prea poate sa nu ma mai urasca. Timpul e prea putin sau prea "deloc" ca sa fac tot ce vreau sa fac, ca sa stau aiurea si sa ma gandesc doar. Ca sa-mi fac planuri de viitor. Sau nu neaparat. Ca sa-mi fac planuri. Ca sa stiu la ce sa ma astept de la mine, ca sa-mi gestionez oarecum nevoile si resursele necesare sau resursele disponibile pentru acoperirea acestor nevoi. In termeni economici - un Fond de rulment si un Necesar de fond de rulment. De cele mai multe ori Necesarul de fond de rulment se dovedeste a fi mai mare decat Fondul de rulment disponibil ceea ce nu duce la o viata fericita. Ce e de facut? Care sunt cauzele? Ce ar trebui sa facem? Eu ce ar trebui sa fac? Care este tendinta? De crestere, de scadere...
STOOOOOOOOOOP!!! ANALIZA SHIT! Innebunesc... si-mi si place totodata sa innebunesc. NU analiza. In fine, scoala, licenta, proiectele si toate cele, viata in ansamblu, viata mea a inceput s-o ia pe un drum mai altfel decat cel pe care mi l-am ales la inceputul anului. Nu e de rau asta! E undeva in cadru. De cateva saptamani nu ma mai gandesc, de cateva saptamani sunt un om care a uitat de dureri si de dorinte. De iluzii, in general. Azi sunt un om care cunoaste limitele normale ale sperantei, care nu-si mai doreste nimic din ce nu poate avea. Si nimic din orice altceva. Sunt un om care a inteles ca daca faci un bine, sau daca vrei sa faci un bine esti luat de prost sau...ceea ce vrei tu sa faci este interpretat gresit. Cu toate astea, azi sunt omul care si asa, vrea sa faca un bine. Sau mai multi de bine. Si tot azi sunt omul care a inteles ca nu este intrutotul vindecat, sunt omul care oarecum a dat inapoi, sunt omul pus pe ganduri ... De cateva saptamani pot zambi sincer. Dar pot de asemenea sa si plang. la fel de sincer. Sunt omul care nu s-a vindecat si care probabil n-o sa se vindece niciodata de ranile si durerile sufletesti. Tot ceea ce pot face e sa nu mai pun sare...si nu mai pun. Sunt omul care a prins drag de omul de langa ... sunt omul care pe zi ce trece prinde tot mai mult drag. Sunt omul care ... sunt omul care , azi spune ca nu-i pasa de nimic. si...sunt omul care zice School sux! si Life goes on!

Niciun comentariu: