duminică, 16 martie 2008

Comeback...fabulos!

M-am intors de la aceeasi discoteca care saptamana trecuta mi-a lasat un gust amar. N-o sa comentez nimic din ce nu merita comentat, nici lumea, nici muzica, nici atmosfera. mi-am dat seama ca fiecare are dreptul sa traiasca asa cum isi doreste. Si punct! Este azi, 16 martie ora 01:26 ... si fumand o tigara pe terasa, la mama acasa, am observat trei copaci infloriti in fata blocului de vis-a-vis. Semn ca o iarna care n-a fost prea iarna, a trecut. Copaci pe care, sincer sa va spun, pe zi, nici macar nu mi-as fi dat seama ca exista. Ce sa mai zic de florile care intregesc peisajul. Cred totusi ca traiesc o primavara frumoasa. Sa auzim de bine numai... have fun, maine, in primavara asta, in anul asta si in viata asta. Pare mai mult o urare de An Nou. Mie imi place sa amintesc, de fiecare data, ca totusi avem o mie de motive pentru care sa traim la fel de frumos ca si pana acum. Si cum somnul este parte integranta din mine(si cred ca nu numai din mine0 o sa dorm in urmatoarele 6 ore...Sper sa fie macar 6!

Niciun comentariu: