vineri, 28 martie 2008

Orient Express Timisoara - Resita!

Trenul meu era la 07:43. Din nu stiu ce motive ceasul meu nu a sunat de dimineata, ceea ce mi-a dat mari batai de cap. M-am trezit la 07:10 si am facut in 7 minute toate lucrurile care in mod normal si obisnuit le-as fi facut cam intr-o ora, poate chiar mai bine. In cele din urma, am ajuns la gara ... cer un bilet...pana la Voiteni, cu reducere. "Unde???", ma intreaba doamna care statea incruntata dincolo de geam. Zic V O I T E N I. Aaaaa....ok....imi scoate bilet, imi impinge restul prin mini-gaura aia in care de abia imi intra mie palma, si la final imi ureaza calatorie placuta si o zi buna(da, o zi buna, ca prezentatorii de stiri, cum zice o prietena de-a mea). Ai de mine am zis....o sa-mi mearga bine toata ziua. Asta pana am ajuns in tren. Si ce crezi ca vad...La clasa I, in trenul Voiteni -Resita, un frig de-ti picau ochii. Dar aveau oamenii covoare pe holuri si in compartimente, iar caldura ba. Si tablouri cu diverse peisaje care mai de care mai patrunzatoare, dar lumina sa le vezi...ba! Oh my God... Traim in Romania si-am uitat asta! Cel mai fain e cand trebuie sa cumperi bilet din tren. NU. Cel mai fain e cand trebuie sa cumperi bilet cu 15 secunde inainte sa te dai jos, pentru ca nasul doarme sau cine stie ce face el in compartimentul de servici. Si intri in gara in Timisoara de exemplu si el vine repede: "Biletele la control" cand stie prea bine ca 85% din calatori nu au bilet, pentru ca au urcat din celalalt tren. Si-ti cere banii pe bilet si face biletul uitat. Sau zice: "Da-mi si mie 1 leu, bei si tu un suc, beau si eu o bere!" Ei la dracu...la cata populatie in tren, bea jumatate din berea care e la primul chiosc, pe peron.
Si acum, daca zic ca de asta nu merge tara bine, ce-o sa ziceti? Ca-s nebuna, nu?

Niciun comentariu: