duminică, 9 martie 2008

Impresii de 8 Martie!

Ziua incepuse promitator, lasand la o parte faptul ca mama ma tot batea la cap: "mergi cu mine la Cantina Uzinei...hai vino..." Cica ceva partid politic (nu dau nume) a organizat o mini petrecere cu bufet suedez, sampanie, spumante, cafea, Cola si Fanta ... pentru prostime toate astea, ca o pre-campanie electorala. Cu ce scop? Ca multimea satisfacuta de un pahar de Cola si un bufet suedez, sa voteze liderul partidului, liderul partidului care probabil are 4 clase intr-un sat de langa Bocsa! Mi-e rau fratilor, mi-e rau!!!
Apoi am mers la Insomnia, ceva bodega cu pretentii de club, unde niciodata nu au nimic din ce-ti doresti prima data. Tu ceri meniu, ei zic:"degeaba...in meniu scrie multe...asta nu inseamna neaparat ca avem!"Na bine...Dar ce aveti atunci?Aia nu, aia nu, aia nu..."Pai...n-avem azi, dar de obiecei avem!" Super scuza nu? Ca un copil in clasa a 4-a:"Toate lectiile le-am invatat, numai asta nu...si chiar din asta m-a ascultat." In cele din urma ne serveste o domnisoara foarte respectuasa, folosind pronumele de politete la persoana a II-a plural, dupa care o doamna mai in varsta se indreapta vertiginos spre masa la care stateam eu si fetele, cu trei garoafe si trei siocolate Novatini la 30 grame. Si noi eram 4 fete. Ops...cum facem? Le-a impartit si a plecat. Vine dupa alte 5 minute si o "serveste" cu o garoafa si o ciocoilata Novatini la 30 de grame si pe cealalta prietena a mea.Cool.
A...si asta nu e tot. M-am razgandit si am zis ca merg si eu la discoteca. Asa, sa nu zicca n-am fost. Alta dezamagire si acolo. Limita de varsta este de 15-16 ani, fete numai in fuste scurte si decolteuri, cu berea in fatza, distractie...iuresh!!! Ideea in sine era ca la un moment dat ma simteam batrana acolo si mi-am adus aminte de copilaria mea, de mine la 15 ani si ... cu siguranta nu pierdeam noptile prin discoteci. S-a organizat un concurs, fetele au participat. O fetitza, fiind rugata sa se prezinte, spune urmatoarele: Buna, sunt Roxi din Reshitza, am 14 ani si am venit sa ma distrez!!!" Multimea innebunita o aplauda. Stati oameni buni...fata e din Reshitza, are 14 ani, mama ei stie unde umbla? Nebunie...
Am plecat acasa, trista si dezamagita...si ma gandeam ca poate in urmatorii 2 ani, in discoteci vor fi mese speciale pentru schimbat scutece. Si ca poate, intr-o luna sau doua daca ai mai mult de 20 de ani nu mai poti merge la discoteca pentru ca esti batran.
Oricum nu pierd nimic!
Cam asta a fost 8 Martie! Din punctul meu de vedere, super. Tu ce zici?

2 comentarii:

Anonim spunea...

=))=)) =)) =)) =)) Suuupeeeeerb!!!


ai talent la caterinca! :D

Flore spunea...

Nici in Timisoara n-a fost mai bine de 8 martie...am inceput cu Club 30, in care pentru 10 ron are loc haina ta la garderoba, dar tu n-ai loc in club, am continuat cu Lemon, unde era ceva loc pentru tine, dar nu si pentru haina ta, am ajuns si prin d'arc si bunker unde nu era loc nici pentru un ac. Asa ca am ramas la Yasmine, clatitarie care ne-a dat numai limonada, era prea tarziu pentru clatite! Si n-am primit nici flori...sau cioco...Deci, cred ca avantaj - Bocsa :)