luni, 3 martie 2014

Momente

Mi-am dat seama ca exista cateva momente unice pe care le traim alaturi de oameni. Imi doresc sa nu le ratam niciodata. Nu-mi pasa ca nu le constientizam pe moment, important e sa le traim impreuna. Sa le vedem primul zambet pe care ni-l daruiesc din suflet, sa-i vedem radiind de bucurie cand ne intalnesc dupa un timp. Desi timpul este scurt, lor li s-a parut o eternitate. Si asa si este. Sa-i vedem si cum comploteaza cu ei insisi pentru a ne crea noua cele mai frumoase, mai fascinate momente, pline de poveste. De povestea noastra. Si sa-i vedem bucurandu-se de bucuria noastra cand sesizam ca majoritatea lucrurilor le fac pentru noi si cu noi. Si le fac fara motiv si pentru ca ne iubesc.
Mi-am dat seama ca fac la fel.
Exista cateva momente unice pe care le-am trait si pe care le constientizez acum. Ma ajuta la constinetizare un simplu mesaj pe care azi l-am scris pe o hartie si care din pacate nu va fi suficient astfel incat sa transmita tot ceea ce simt. Dar este suficient de puternic incat sa ma faca sa vad ca ceea ce nu traim la timp, nu mai traim niciodata. Si pana la urma amintirile nu sunt decat niste momente pe care le-am pierdut. Nu-mi pasa, atata timp cat stiu ca am trecut prin ele candva si le consider niste momente ce le-am avut si le-am simtit intensitatea pana in maduva oaselor.
Iar azi, nu pot decat sa ma bucur, sa le multumesc celor ce fac ca aceste momente sa fie unice si sa le fiu recunoscatoare pentu ca exista in viata mea.

Niciun comentariu: