miercuri, 26 februarie 2014

Timp :)

     Stiu ca cel mai important lucru pe care il primim de la oameni este timpul. Timpul lor. Mai stiu si ca fiecare minut trecut, e unul pierdut si niciun efort nu ni-l poate aduce inapoi. Ceea ce nu am trait cand era momentul, momentul potrivit, aproape imposibil sa mai traim vreodata. De aceea caut cele mai bune momente in care sa fac ceea ce imi doresc sa fac, sa traiesc asa cum imi doresc sa traiesc si sa fiu printre acei oameni pe care mi-i doresc aproape, zi de zi.
     Nicio clipa nu e nesfarsita insa nimic nu ne poate opri sa ne-o  amintim la infinit. Este singurul mod pe care l-am gasit si prin care putem  fi in permanenta undeva, cu cineva atunci cand timpul lui este prea pretios pentru a-l imparti la doi.  Nu putem decat sa le  multumim pentru momentele in care au facut-o, in care au renuntat, poate, la ei, pentru noi. Mi-e foarte clar si n-am nicio indoiala ca ceea ce primim de la oameni este de nepretuit. Mai trebuie doar sa invatam sa le multumim altfel decat prin cuvinte. Pana la urma tot de timp avem nevoie :) .

Niciun comentariu: