joi, 13 martie 2014

Sunt eu!

    Imi vin in minte, uneori, cateva clipe si amintiri pe care imi permit sa le retraiesc, cu privirea undeva in aer. Imi permit si imi  dau voie. Am invatat de-a lungul timpului ca in niciun caz nu mai trebuie sa ma incatusez. Pe mine sau pe sentimentele mele. Am voie sa fiu libera iar sentimentele mele au voie sa alerge oriunde isi doresc. Avem voie sa fim liberi. Mai avem si nevoie.
Imi curge si azi prin vene libertatea adolescentei mele de care imi voi aminti in permanenta cu un zambet tamp pe fata.
    Uneori ma trezeste din somn glasul meu de altadata care urla de nebun ca sunt un om liber si asa voi fi mereu. Si ma trezesc si stau cateva clipe retraindu-mi cele mai intense momente pe care niciodata nu le-as inlocui. Cu nimic.
    Daca ar fi sa mai retraiesc inca o data acele momente n-as face nimic diferit. Sau poate le-as trai inzecit mai intens si m-as ruga sa gresesc din nou pentru ca am invatat din greseli si greselile mele au facut din mine ceea ce azi sunt, ceea ce imi place sa spun: sunt eu!
   Dincolo de orice, astazi pot zambi, pot darui oamenilor si pot primi de la ei orice sunt dispusi sa ofere. Tot astazi ii pot accepta pe oameni in viata mea si ii pot iubi. Pentru asta, sunt recunoscatoare .
    

   Tu pentru ce esti recunoscator astazi?

Niciun comentariu: