joi, 6 martie 2014

Un altfel de om!

      L-am citit in urma unui gest pe care l-am facut cu emotie azi - imi vine in minte un rand dintr-un mail peste care am dat intamplator: ofera ceea ce vrei sa primesti! Vei stii atunci ca orice iti doresti se poate realiza si poti primi! Speranta ca putem fi mai buni, cu fiecare secunda ce trece, ne face intr-un fel minunati si speciali.
     Sunt cativa oameni care ne trec prin viata si atat. Altii ne raman pentru totdeauna. Prea putini ne raman alaturi. Prea multi in amintiri. Insa oricum ar fi modul in care ei ne raman, oamenii merita sa primeasca ceva de la noi. Merita sa le aratam ca ii iubim. Merita sa fie iubiti. Nu exista oameni buni sau oameni rai. Exista doar oameni. Oameni cu care viata a fost blanda sau a fost cruda.  Dincolo de orice, ceea ce le spunem oamenilor si ceea ce facem pentru ei, va crea imaginea a ceea ce suntem - niste oameni minunati si speciali cu garantia ca suntem unici. Fiecare gest pe care il facem, il facem pentru ca vrem, fara sa asteptam sa primim ceva in schimb, fara sa urmarim ceva.
     De curand am aflat ca exista o categorie de oameni  din care fac parte, desi n-am stiut de ea pana acum. Si nu m-am cautat in alta parte decat intre oamenii pe care ii vad zilnic  Mi-a spus cineva ieri ca nu, nu sunt un om fraier sau naiv, ci sunt un altfel de om. Am dreptul sa fiu un  altfel de om si am dreptul sa raman asa pentru totdeauna :)

Tu cunosti altfel de oameni?
Eu cunosc cativa si le multumesc zilnic ca fac parte din viata mea!


Niciun comentariu: