duminică, 9 martie 2014

Ce imi place

       Imi plac oamenii simpli. Acei oameni care stiu ca simplitatea si normalitatea lor ii provoaca pe restul oamenilor sa ii iubeasca si sa si-i doreasca alaturi. Acei oameni care, daca nu pot spune simplu "te iubesc" din cuvinte, ti-o spun cu privirea, iar tu esti gata sa primesti iubirea lor.
      Imi plac oamenii determinati. Acei oameni gata sa ofere oricand, orice, neconditionat. Acei oameni care se trezesc dimineata zambind si care se privesc in oglinda si stiu ca azi va fi mai bun decat ieri pentru ca au ce darui lumii.
      Imi plac oamenii visatori. Acei oameni care viseaza de cele mai multe ori treji. Acei oameni care stiu ca daca vrei sa ajungi undeva, departe, Universul te va ajuta.
      Imi plac oamenii plini de speranta. Acei oameni care isi gasesc linistea in credinta, acei oameni care cred ca cineva ii poate salva.Acei oameni care cred in El si in existenta Lui si stiu ca niciodata nu vor fi singuri pe lume, ca in permanenta cineva va fi cu ei.
      Insa cel mai mult imi plac oamenii naturali. Acei oameni care isi pastreaza naturaletea si autenticitatea oriunde ar fi, acei oameni care nu se ascund si nu se rusineaza de ceea ce sunt, de ceea ce fac, de ceea ce iubesc si de ceea ce isi doresc.

     Tuturor acestor oameni eu le multumesc ca sunt astfel si ma lasa sa invat de la ei, cu fiecare secunda pe care o petrecem impreuna.  Uneori doar despre asta este viata(a mea, a ta, a noastra) - atat de simpla, plina de speranta, entuziasmul si naturaletea tuturor oamenilor care o intregesc.

Niciun comentariu: