luni, 5 august 2013

:)

...ca daca simt ca nu pot si nu pot si ca ceva nu ma lasa, inseamna ca mi-e dor. Mi-e dor de ceva. Dar nu mi-e dor de ceva ce am avut si nu mai am, ci mi-e dor de ceva ce inca am. Si voi avea mult timp. Si zambesc pentru ca pot si cred ca nu o fac singura, si iubesc pentru ca pot si pentru ca nu iubesc singura si am incredere pentru ca...
Si am luat hotararea azi sa nu...sa nu am despart niciodata de locul de care m-am legat si sa nu pelc niciodata din viata oamenilor care, fara nicio indoiala, ma fac fericita.

Si ma pot intoarce in anul ce tocmai a trecut (dar nu voi sta prea mult acolo) si poate fi 5 august 2012 sau pate fi 5 august 2011 si sa nu mai stiu ce faceam ...  si imi pot imagina doar ,ca  pentru cateva clipe ca a existat perioada in care am fost cea mai fericita femeie de pe pamant. Si parca tot sunt de atunci, la fel, pentru ca am ceva ce nu imi poate lua nimeni.

Niciun comentariu: