sâmbătă, 7 iunie 2008

"Un delfin ma invata cum, de departe sa-mi aud..."

...l-am gasit printre mizeriile lumii in care am crezut atat de mult, ani la rand, intre hartii si xerox-uri, printre carti in care pe ultima pagina am scris un numar de telefon al nu stiu cui.
...l-am gasit plangand dupa mine, cea pe care a iubit-o mai mult decat orice.
...l-am gasit intr-un caiet cu coperta albastra , care mi-a ascultat povestea despre care nimeni n-a auzit nimic.
...l-am gasit in micul adevar despre mine pe care n-am de gand sa ti-l spun.
...l-am gasit in ochii mei plini de un dor nejustificat de tine.
...l-am gasit pe o straduta in Unirii, poate cea mai frumoasa straduta pe care am vazut-o vreodata si pe care am trecut grabita intr-o luni dupa-masa ca sa te intalnesc...
...l-am gasit la tine in casa, intr-o scrumiera mare galbena, asteptandu-ma pe mine sa ma intorc dupa el.
...l-am gasit intr-un vis surd, in care nu-l auzeam decat pe el. Si vantul.
L-am gasit pentru ca l-am cautat.

"Sufletul, cand l-am pierdut!"

Niciun comentariu: