vineri, 30 mai 2008

Si-mi place...

Ma trezesc intotdeauna...cu o ora inainte sa-mi sune ceasul. Si zic: "mai am o ora de somn". O ora care trece cat inchid ochii si-i deschid imediat. Cat as clipi! Si-s suparata...ora mea de somn parca trece intr-o secunda. Apoi imi amintesc ca fiecare minut trecut e unul pierdut, ma trezesc si ziua incepe frumos. Poate cineva imi zambeste si ma face fericita. Poate cineva zambeste ca si-a adus aminte de mine. Poate e soare afara...sau poate nu.
Altadata ma trezesc cu o ora dupa ce imi suna ceasul. Si rad, si-mi dau seama ca intr-o ora puteam face multe lucruri, insa zilele nu au intrat in sac.
Uneori ma trezesc ...uneori nu!
Uneori o zi incepe bine, alteori nu. Uneori imi pasa de ce se intampla in jurul meu si in lume, in general. Uneori...nu stiu ce sa mai cred.
Uneori mi-e dor de tine, ca acum. Uneori mi-e si mai dor ca acum. Si niciodata nu m-am gandit cum ar fi ... cum ar fi...cum ar fi sa nu-mi mai fie dor!

Uneori mi-e atat de dor incat mi se face somn. SI dorm. Si visez ...

Si-mi place!

Niciun comentariu: