duminică, 15 iunie 2008

In fiecare zi....


...inveti cate ceva. Ca vrei. Sau ca nu vrei.
Am invatat multe lucruri azi. Am invatat ca:

-putem vorbi ore intregi, dar ca la un moment dat unul dintre noi se va plictisi, si fara nici un fel de probleme va spune: "eu nu mai am chef!"

-imi pasa prea mult;

-nu fac diferenta intre a fi suparata si a fi rea;

-pot gresi, si trebuie sa recunosc asta;

-am gresit;

-probabil, o sa mai gresesc;

-"plang o data, plang de doua ori, dar ca a treia oara ma adaptez" si accept lucrurile asa cum sunt ele;

-pot reactiona la impulsuri, vorbe, gesturi, avertismente;

-mi-e frica de ceva(nu stiu de ce);

-mi-e frica sa nu raman la fel, dar ca mi-e frica si de schimbare;

Azi am invatat sa-mi cer iertare, am invatat ca nu e nimic umilitor in asta, am invatat ca "poti privi de sus un om numai atunci cand trebuie sa-l ajuti sa se ridice".
Si maine va fi altfel...
Va fi?

Niciun comentariu: