joi, 11 martie 2010

La multi ani!

Cu fiecare zi ce trece eu spun: am gasit in sfarsit in oameni ceea ce cautam la mine, de atata vreme. In fiecare zi descopar cate ceva. E o bucurie a mea, in momentul in care ma trezesc si ma saruta de "buna dimineata", momentul in care noaptea ma acopera si ma saruta pe frunte, momentul in care ma asteapta cand termin programul la munca, momentul in care imi zice: Daniela..., momentul...momentele noastre fericite. E o bucurie imensa momentul in care ii vad zambetul, e minunat modul in care imi zice: Te iubesc! E minunat totul la el. E minunat ca ma accepta si ma intelege. E minunat ca e langa mine si nu ma lasa nici o clipa singura. E minunat momentul in care ma prinde de mana si-mi atinge sufletul cu mangaierea lui. E minunat pentru ca e un barbat puternic care ma sprijina. E atat de minunat ca l-am intalnit. E atat d eminunat ca ma insoteste oriunde as merge. Toutul e minunat cand suntem impreuna.

E minunat ca mi-am gasit fericirea. E minunat ca-l am langa mine...
E minunat ca azi e prima lui aniversare impreuna cu mine, din toate cate vor mai fi!

La multi ani Silviu!

Niciun comentariu: