duminică, 21 martie 2010

Nu-i asa?

In fiecare zi gasesc un motiv in plus sa zambesc si sa fiu fericita. Ma simt extraordinar de bine. Ma trezesc lumisoasa si plina de viata si-mi vine sa strig in gura mare, sa ma auda intreg pamantul ca am o mie de motive sa traiesc fiecare clipa nu ca fiind unica, ci ca fiind cea mai importanta din viata mea. Fiecare moment de fericire in datorez unei persoane, tot alta, aceeasi dintotdeauna, nu mai conteaza. Ma trezesc zambind, ma trezesc iubind, ma trezesc adesea si nu ma mai gandesc "ce fac azi?", nu mai imi scriu povestea, nu mai imi doresc sa stiu ce mi se intampla. Fiecare moment prin care trec e daca nu imprevizibil, macar spontan. Fiecare zambet il datorez bucuriei zilei ce va urma s-o am, calda, blanda, placuta, insorita.
Traiesc o primavara superba, o primavara calda, o primavara ca niccare alta, o rpimavara in doi...o primavara cu cele mai apropiate persoane din viata mea, o primavara cu tine, atat...

N-o sa-mi fie dor, n-o s aplang nimic. O sa mai fie tot asa, mult asa, nesfarsit asa...

Nu-iasa?

Niciun comentariu: