duminică, 28 februarie 2010

Si-am vazut ca se poate!

Se poate oricum. Poate prea tarziu am descoperit asta. Poate prea traziu mi-am dat seama ca exista. exista in noi toti. Ma refer la simtul responsabilitatii. La dorinte. La placeri. Placeri, oricare ar fi ele. placerea de a fi intre oameni, de a ajuta, de a face din problemele tale problemele mele. Bunatatea in general - exista. Si-o vad acum...o vad in persoanele cu care interactionez cel mai mult in ultima vreme.
De la fiecare om care mi-a trecut prin viata am invatat cate ceva. De la unul am invatat sa zambesc si-o fac constant. Altul imi intretine zambetul si nu ma lasa sa cad, nu ma lasa sa ma pierd. Cu astfel de om niciodata n-o sa mai am ganduri. Un alt om ma invata ca am valoare. Si ma respecta. Si ma face sa ma simt cea mai fericita femeie de pe pamantul asta. N-o sa mai pierd nimic. Nici un moment.

Adevarata fericire sta in fericirea celor din jur. Si ma doare sa nu pot face nimic pentru cei care fac totul pentru mine. Ma doare de mor...

Un comentariu:

Anonim spunea...

Asa cum tu gasesti in oameni cate o calitate pentru care ii ti aproape de tine, la fel oamenii astia gasesc in tine o calitate pentru care te tin langa ei. Prieteniile sunt reciproce