miercuri, 24 martie 2010

In fiecare zi...

E intr-adevar extrordinar momentul in care ma trezezsc, dimineata devreme cu zambetul pe buze...daca nu esti langa mine stiu ca ma visezi, ca adormi cu gandul la mine si te trezesti cautandu-ma si gasindu-ma vesela, cu ochii luminosi, cu zambetul pe buze, cu copilaria in gand, cu dorul de noi, cu gandurile mele mari de o viata impreuna, cu gandurile de a construi ceva al nostru, cu gandurile de a avea ceva al nostru, ceva ce sa iubim din toate incheieturile. Te trezesti ca si mine, cu gandul ca a mai trecut o zi, o zi impreuna, ca mai sarbatorim o zi de stat alaturi, de viata noua, de bucurie... si tot asa... imi caut haine si ma imbrac...imi asez impecabil sosetele albe, imi calc un tricou alb sau mov sau orice culoare, imi pun o curea si-mi curat tacticos pantofii si-mi pun o casca un ureche, deschid o cafea la doza si plec spre servici. Si-ajung si te anunt c-am ajuns si-ti spun ca m-e dor de tine si abia astept sa te vad...si-ajung la servici si dau peste oamenii minunati care abia asteapta sa ma vada si sa vorbim tampenii si sa radem si sa ne bucuram impreuna.
In fiecare zi traiesc la maxim cu tine si cu oamenii din jurul meu si n-as putea sa fiu altfel decat sunt...

E intr-adevar extraordinar momentul cand in fiecare zi traiesc tot altfel, tot mai frumos desi nu-mi impun asta. e o luciditate aparte cea de care am parte, visarea e realizabila acum si eu sunt implinita!

Multumesc voua...

Niciun comentariu: