miercuri, 3 februarie 2010

Visare

Mai mult ca o iesire din mine, ca sa-mi inving oarecum temerile si emotiile de altfel, mai mult ca o razvratire si ca o opunere pentru realitatea in care traiesc, mai mult ca o opozitie intre mine si lume, intre mine si voi, intre mine si eu, intre ... mai mult decat orice, mai mult decat oricat, azi spun: prea tarziu m-am trezit din visare!

*visare la care nu credeam sa renunt vreodata, visare care m-a tinut in viata, visare care mi-a hranit sufletul, visare...aceeasi visare dintotdeauna.

Simt nevoia azi sa spun cuiva multumesc. Multumesc pentru ca esti langa mine, multumesc pentru ca-mi aprobi nebunia, multumesc pentru ca ma aceepti asa cum sunt, multumesc pentru ca nu esti ca ceilalti, multumesc pentru ca avem aceleas preocupari, multumesc pentru ca-mi pastrezi secretele, multumesc pentru ca faci parte din visele mele, multumesc pentru ca existi.
Multumesc!

Niciun comentariu: