sâmbătă, 19 ianuarie 2008

De zi cu zi

Nu demult, incercand sa-mi pun ordine in activitatile cotidiene, am constatat ca in dezordinea mea ma simt cel mai bine. Astfel ca am inceput multe lucruri deodata, il las pe unul mai putin important pentru altul si mai putin important, nu ma dezlipesc de Yahoo! messenger, de telefon, de caietul cu vise aiurea...in schimb las uneori(uneori? :)) de cele mai multe ori) aruncate intr-un colt al camerei, cursuri pe care sper sa nu le mai gasesc, carti imprumutate de la biblioteca...in fine materiale utile pentru a-mi incepe la un moment dat frumoasa si interesanta mea cariera de economist. In turism.
Astazi mi-am inceput oficial munca pentru lucrarea de licenta. Prima pagina. Am zis: Turismul rural - un mod de viata. Sa fie oare asa? Si mai mult, sa aiba fiecare dintre noi un mod de viata numai al lui, sau sa continui sa cred ca toti suntem o apa si-un pamant?! Cine ma asigura ca e asa? Tot oficial am inceput sa ma pregatesc pentru sesiunea care a inceput deja, mai mult sau mai putin. Imi vad de treaba mea, in timpul liber invat si vad ca e bine...Prea bine zic eu! Sa nu ma insel!

Niciun comentariu: