miercuri, 23 ianuarie 2008

Another day in Paradise

Astrele mi-au prezis ca in aceasta perioada voi fi instabila psihic. Ha, ha, ha ! ! ! Cred ca nu-mi pasa.
Totusi de multe ori ma gandesc ...
Mi-e lene si sa stau, mi-e lene si sa dorm ... mi-e lene! Nu cunosc soiul asta de lene. O fi nou?
Imi vine sa plang din orice. Si plang. Nu conteaza de ce ar putea crede unii despre mine. Nu-mi pasa. Ma gandesc des la urmatorul examen si-mi amintesc ca trebuie sa invat. Trebuie ... da! Numai ca nu azi! Azi mi-e lene si sa stau...
Mai departe ... as vrea sa merg acasa. Si parca n-as vrea...
La fel ... ma gandesc ca daca ziua de ieri s-a dovedit a fi un esec total( pana la urma, hai ca n-a fost un esec!), nu trebuie ca si azi sa fie la fel... Sau de ce nu?!
Si tot asa... cred ca este o greseala - azi, rascolind printre niste lucruri vechi, pe care candva mi-am promis ca o sa le arunc, am gasit pe o bucata de hartie scris asa: " azi am chef sa-ti spun ca te iubesc!" ... Nu stiu ce e asta...

Niciun comentariu: