marți, 24 noiembrie 2015

Clipa

As vrea ca la finalul vietii sa nu regret nimic. E importanta clipa si imi doresc sa o traiesc asa cum merit si cu cine merit. As vrea ca atunci cand va trebui sa trag linie sa nu imi dau seama ca am ratat ceva pentru ca nu am avut curajul sa fac ceea ce mi-am dorit sa fac. Nu vreau sa fiu in alta parte decat in prezentul meu, cu acei oameni pe care mi-i doresc aproape, cu acei oameni care nu rateaza niciun moment de a fi fericiti, de a fi ei insisi, de a-si trai nebuniile si iubirile fara sa se uite inapoi, cu acei oameni , cu acei oameni care nu sunt atenti la cat primesc ci sunt atenti la cat daruiesc.
Viata e scurta si unicul moment de care suntem siguri ca-l avem e clipa de acum, asa cum mi-ai spus de nenumarate ori. E destul de greu sa nu ratezi niciun moment dar poti sa iti propui sa traiesti cat mai multe, nu?
Tot ceea ce conteaza e acum.

Niciun comentariu: